Помилка

ТОП-500: НАЙДОРОЖЧІ СВІТОВІ БРЕНДИ ЗА ОЦІНКОЮ BRAND FINANCE

 

11 лютого 2017 року

 

Міжнародна компанія Brand Finance, яка надає послуги в області незалежної оцінки вартості брендів і стратегічного бізнес-консалтингу, на початку лютого опублікувала на своєму сайті черговий щорічний рейтинг найдорожчих і найпотужніших брендів в світі – Brand Finance Global 500 2017.

 

 

The-most-expensive-global-brands-by-Brand-Finance-Assessment

 

 

Компанія Brand Finance щорічно проводить аналіз більш ніж тисячі найбільших світових брендів, оцінюючи кожен з них як за вартістю (цінністю), так і за потужністю (впізнаваність, дружність, лояльність, просування, інвестиції в маркетинг, задоволеність персоналу і корпоративна репутація). Рейтинг ТОП-500 найдорожчих брендів у світі включений до звіту Global 500 2017 | The most valuable brands of 2017.

 

Вперше з 2012 року в рейтингу найдорожчих брендів відбулася зміна лідера – Google вдалося змістити Apple на другу позицію. В результаті, на сьогоднішній день ТОП-25 рейтингу виглядає наступним чином: Google, Apple, Amazon.com, AT&T, Microsoft, Samsung Group, Verizon, Walmart, Facebook, ICBC, China Mobile, Toyota, Wells Fargo, China Construction Bank, NTT Group, McDonald's, BMW, Shell, Deutsche Telekom, IBM, Mercedes-Benz, GE, Alibaba, Walt Disney, Chase.

 

Замикають рейтинг ТОП-500 – Volvo, Sodexo, Desjardins, China Cinda-H, Opel, Shiseido, VMWARE, Larsen&Toubro, Telcel та Christian Dior. При цьому жодної української компанії в рейтингу не представлено.

 

Згідно з опублікованим звітом найпотужнішими світовими брендами на сьогоднішній день є – Lego, Google, Nike, Ferrari, Visa, Walt Disney, NBC, PWC, Johnson's та McKinsey. Для ознайомлення з більш детальною інформацією, зокрема з вартістю самих брендів, рекомендуємо відвідати сайт компанії Brand Finance.