Помилка

ЧОМУ АКТИВИ ВТРАЧАЮТЬ ВАРТІСТЬ І ЯК ВИМІРЮВАТИ ВТРАТИ

 

12 жовтня 2016 року

 

У фаховій літературі з економіки та корпоративних фінансів в деталях розповідається про те, як компанії можуть створювати вартість. Описом ситуацій, в яких вартість може бути втрачена, і того, як цьому протистояти, займаються представники іншої дисципліни – управління ризиками. У фінансовій звітності за МСФЗ, одним із головних завдань якої є надання інформації про інвестиційні ризики, питання втрати вартості (знецінення активів) регулюються МСФЗ 36 «Знецінення активів». З огляду на те, наскільки важливими і складними є питання вимірювання вартості в умовах економічної волатильності, розглянемо в статті, що потрібно знати інвесторам, регуляторам і менеджменту компаній при проведенні аналізу знецінення.

 

 

Why-lose-the-value-of-the-assets-and-how-to-measure-losses

 

 

Створення вартості і її збереження – завдання номер один для комерційних компаній і корпорацій. В умовах конкуренції за інвестиційні ресурси компанії повинні постійно підтверджувати свою здатність ефективно використовувати ввірені їм активи і створювати вартість для своїх акціонерів. Компанії, які виявляються нездатними витримати конкуренцію, втрачають вартість, прихильність покупців та інвесторів і нерідко стають об'єктами поглинання.

 

Сучасні економічні теорії визнають циклічність розвитку ринків, тому в економіці неминучі періоди, коли окремі сектори або навіть вся економіка в цілому відчувають тиск на вартість активів. В такий час єдино можлива стратегія менеджменту навіть ефективних компаній часто полягає в тому, щоб максимально зменшити розмір неминучих втрат.

 

В сучасних умовах, визначення наявності і точного розміру збитку від знецінення потребують особливо ретельного аналізу і обґрунтування ключових припущень. Важливо пам'ятати, що, крім випадків, коли активи пошкоджуються або застарівають морально, знецінення – це зміна очікувань ринків і компаній щодо довгострокової продуктивності капіталу інвесторів (вкладеного в активи)...

 

 

readmore

 

 

За матеріалами статті «Чому активи втрачають вартість і як вимірювати втрати»

А.Н. Лопатніков, А.Ю. Рум'янцев

American Appraisal (AAR), Inc.